اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| تراکتور به کمک کمباین‌سازی رفت/ شخم‌زدن زمین‌های کشاورزی 15 کشور با تراکتورهای ایرانی آغاز دوباره فعالیت کمباین‌سازی اراک تنها یکی از نتایج جهش تولید در تراکتورسازی ایران است، گروهی صنعتی که تحرکاتی ملموس و قابل توجه را به ویژه در عرصه صنعت, کشاورزی و ماشین آلات این بخش موجب شده است.
۱۴۰۱-۴-۱۱ ۰۹:۵۴ http://fna.ir/1pzft3
0
۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده ادوات کشاورزی ایران و خاورمیانه و نزدیک به ۶ دهه فعالیت در عرصه صنعت و کشاورزی، با ۱۲ شرکت اقماری در داخل و خارج از کشور و با تامین ۹۸ درصد نیاز داخلی به این محصول استراتژیک, در ماههای اخیر گام‌های بلندی را در زمینه جهش تولید و صادرات برداشته که می تواند الگویی موفق برای سایر صنایع کشور باشد.

با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی 3 ماهه گذشته رکوردهای تولید فروش صادرات تراکتور و همچنین رکورد فروش قطعات تجاری، تولید موتور، قطعات ریخته، ماشین کاری، کابین و بکهو در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و بقیه شرکت‌های زیرمجموعه شکسته شده و این توفیقات نوید روزهای خوشی را در صنعت تراکتور و کشاورزی کشور می‌دهد.

در سه ماهه امسال تولید ۷ هزار دستگاه تراکتور و صادرات به ارزش ۴ میلیون دلار به ۱۵ کشور دنیا از توفیقات این مجموعه است.

عرضه مستقیم تراکتور به کشاورزان واقعی یکی دیگر از اقدامات این گروه صنعتی طی ماه‌های اخیر بوده که باعث کاهش ۷۰ میلیونی قیمت تراکتور در بازار آزاد و کوتاه کردن دست دلالان موجود در این بازار شده است.

علاوه بر تحرکاتی که فعالیت تراکتورسازی در عرصه کشاورزی بوجود آورده همکاری با قطعه سازان و واحدهای تولیدی در سراسر کشور باعث رونق صنعت در کل کشور شده که شروع دوباره فعالیت کمباین سازی اراک یکی از نمونه‌های این تاثیرات است.
انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول